//Big Hit Entertainment a primit premiul „Brand Identity Award” pentru noul brand de identitate a trupei BTS

Big Hit Entertainment a primit premiul „Brand Identity Award” pentru noul brand de identitate a trupei BTS

Compania trupei BTS, Big Hit Entertainment a anunțat că a fost premiați la „iF Design Award 2018”.

Astăzi, 9 februarie a.c., un reprezentant al companiei a anunțat faptul că noul brand de identitate vizuală a trupei BTS a câștigat premiul de la categoria „Corporate Identity/Branding award in the Communication Design”. Decizia a fost luată după ce 63 de jurați au fost de acord că ei merită această prestigioasă recompensă pentru uimitoarea lor muncă și activitate pentru trupa BTS.



La debutul trupei, agenția lor i-a descris pe cei 7 băieți ca fiind „tineri care luptă împotriva suprimărilor și a prejudecăților”.

Odată cu trecerea timpului și maturizării membrilor, agenția a rebranduit trupa, sub sloganul „Beyond The Scene” („Dincolo de Scenă”), care implică visele și țelurile mărețe ale celor 7 băieți.

 „iF DESIGN AWARD” este una din cele mai prestigioase competiții de design din întreaga lume. Încă din anul 1953, manufacturierii și design-erii din lumea întreagă au tânjit la acest premiu, ca o recunoaștere a  calității și excelenței, precum și o provocare în a crește competitivitatea. Pentru consumatori, însă, a devenit un simbol al încrederii.

Felicitări, Big Hit!

Sursa: kstarlive.com

TAGS: