//Fanii trupei EXO acuză faimosul brand sud-coreean BBQ de o strategie murdară de marketing

Fanii trupei EXO acuză faimosul brand sud-coreean BBQ de o strategie murdară de marketing

Fanii K-Pop nu sunt deloc fericiți de metodele de marketing folosite de faimosul lanț de restaurante cu carne pui BBQ.

Recent, această companie a fost aspru criticată de faptul că s-au folosit de trupa EXO pentru a-și promova produsele.



BBQ a anunțat că va organiza un concert K-Pop, special pentru fani, concert intitulat „SBS Super Concert”. Biletele la acest concert nu au existat puse la vânzare, ci fanii care comandau produse de la BBQ, participau la o loterie unde câștigau aceste bilete.

Sistemul în sine nu ar fi fost o problemă principială pentru fani. Ceea ce le-a stârnit mânia a fost modul în care s-au folosit de numele trupei EXO în această campanie.

Când a fost anunțată prima dată lista trupelor participante la concert, au apărut nume mari, cum ar fi Wanna One, BLACKPINK, iKON, NU’EST W, Red Velvet și alții. Dar a mai existat o trupă „Secretă” promisă de compania BBQ care va fi prezentă la concert.

După un timp, s-a dezvăluit faptul că această trupă „Secretă”nu e nimeni alta decât trupa EXO, moment în care fanii lor, EXO-L, au luat cu asalt achiziționarea produselor acestui brand într-un număr uriaș, sperând să își poată vedea idolii favoriți într-o prestație live.

Din păcate, la anunțarea finală a trupelor K-Pop care vor fi pe scena concertului, EXO nu se mai afla printre acestea.

Acum, fanii acuză compania că au folosit o strategie deosebit de murdară pentru a-și vinde produsele, folosindu-se de trupa EXO și fanii acestora.

Concertul „SBS Super Concert” va avea loc pe 14 octombrie a.c., în Suwon, Coreea de Sud.

Voi ce părere aveți de această strategie de marketing folosită de BBQ?




Sursa: kstarlive.com

TAGS: