//Vedeți care sunt artiștii K-Pop care au reușit singuri să transformele micile lor agenții în companii globale

Vedeți care sunt artiștii K-Pop care au reușit singuri să transformele micile lor agenții în companii globale

Unele dintre cele mai mari agenții de entertainment nu au fost de la începuturile lor la nivelul la care se află acum.

E nevoie de măcar un artist excepțional, care să impresioneze fanii K-Pop, pentru ca agenția sa să devină populară și pentru a le aduce succesul și faima mult dorită.



Vedeți mai jos care dintre artiștii K-Pop au reușit să ridice cota agențiilor lor prin munca și talentul lor:

BoA – SM Entertainment

BoA a debutat în anul 2000, iar în anul 2001 și-a făcut debutul și în Japonia, fiind continuu activă în ambele țări. Ea a fost supranumită „Starul Asiei” și se consideră că ea a fost cea care a pavat calea spre succes a companiei SM Entertainment pe piața muzicală internațională.

BigBang – YG Entertainment

Încă de la debutul lor din 2006, trupa BigBang a fost considerată un puternic simbol al valului K-Pop, atât în muzică, cât și în stilul vestimentar. Mulți consideră că YG Entertainment a devenit una din companiile de top din industria de entertainment datorită trupei BigBang.

BTS – Big Hit Entertainment

Din această listă, evident, nu poate lipsi trupa BTS, care a reușit încă de la debutul lor din 2013, să atragă atenția fanilor K-Pop din întreaga lume. Compania lor, Big Hit Entertainment, a devenit una dintre cele mai puternice companii de profil din Coreea de Sud datorită talentului și muncii membrilor trupei BTS.



IU – LOEN Entertainment

IU a debutat în anul 2007, devenind un star în industria K-Pop abia în 2010, după lansarea single-lului „Good Day”. De atunci, ea și-a păstrat în mod constant popularitatea și dragostea fanilor, alături de ea crescând și agenția sa.

GFRIEND – Source Music

Trupa feminină GFRIEND a fost una dintre cele mai populare trupe debutante în anul 2015, iar popularitatea lor crește odată ci fiecare comeback al lor. Succesul lor a permis micii lor agenții, Source Music, să își câștige un loc important printre companiile de entertainment sud-coreene.

INFINITE – Woollim Entertainment

Trupa Infinite a cunoscut succesul încă de la debutul lor, din anul 2010. Popularitatea lor a crescut odată cu fiecare comeback al lor, acest lucru ducând și la creșterea agenției lor, Woollim Entertainment devenind astfel una din companiile de top din Coreea de Sud.



MAMAMOO – Rainbow Bridge World (RBW)

Trupa MAMAMOO este, fără îndoială, cea mai populară trupa a agenției RBW. Încă de la debutul lor, din 2014, popularitatea fetelor a crescut an de an, ajutând astfel să crească și valoarea agenției lor.

Chungha – MNH Entertainment

Artista solo Chungha a reușit să transforme agenția sa, care era o companie total necunoscută înainte, în una din cele mai de succes companii sud-coreene din acest moment. Chungha a apărut prima dată în public prin intermediul show-ului concurs Produce 101, devenind apoi una dintre cele mai importante artiste solo sud-coreene, ea fiind prezentă permanent la numeroase festivaluri studențești și în numeroase reclame de televiziune.




Sursa: koreaboo.com